26 Şubat 2018 Pazartesi

ADAM OLMUŞ YÜREĞİMİN YARIM KALAN ÇOCUKLUĞU


İçime hapsettiğim kalabalığımın yalnızlığını yaşıyorum yeniden.
Sürgün olmuş tebessümlerimin sessizliği ağıtlarımda.
Can verip büyüttüğüm korkularım,
bir bir soldu avuçlarımda.
Konuşsam diyordum,
Ah bir konuşsam.
Yaşar mıydım tekrar yıkılmışlığımı,
gecenin bir ayazında.

Dilime hapsettiğim hikayemin çocukluğunu yaşıyorum yeniden
Oysa ne mutluydum masallarımda
Sevgimi katıp büyüttüğüm bedenim
Bir bir soldu avuçlarında
Ağlasam diyordum
Ah bir ağlasam
Yeşerir miydim tekrar korkularımın arasından
Kış denizinin baharında.

Hikayelerimde ki yalnızlığımı
Masallarımda ki korkularımı
Ve giydiğim zırhımı bir kenara koyup
En savunmasız yanımı alıp oturdum karşına
Öyle kolay da olmadı bilesin
Anlatmasam ya
Ağlamasam ya
Elimde kadehe koyup biriktirdiklerim
Kenara koyduklarımı doldurup heybeme
Adam olmuş yüreğimin,
Yarım kalan çocukluğuna dönerim.

Eren Ergül


Hiç yorum yok: