11 Nisan 2009 Cumartesi

derin ve mavi

bir kargaşanın ortasındayım.söylentiler,söylenceler hep art arda.neyim? nasılım? nereye aitim? ne tarafa koşsam,o tarafa yüreğim.. onlarca ses kulağımda anlaşılır anlaşılmaz. bir heyecan bir suskunluk anlatılır, anlatılmaz. bir de mavi yapraklardan oluşan bir defter yüreğim.yırtmadım hiçbir sayfasını en başından beri.ne varsa sana ait yüreğimin en ücra köşesinde sakladım.

bir deniz sıcaklığında yaşadım sevdanı.belki yansıtıldı belki tam tersi.sevinç bir aradaydı,hüzün bir arada.sevinç ve hüzünlerimle bir deniz sıcaklığında.

bir deniz durgunluğunda seyrettim yüzünü.bakışlar,ifadeler kimi zaman coşkulu, kimi zatan suskun.bir bakış bir ömür gibi.bir bakış bir deniz durgunluğunda.

bir deniz coşkusunda buldum kendimi.bütün özneler birleşti birbiri ardına.bir fırtına koptu ansızın,derken duruldu kargaşasında.bir mavi yağmur başladı ardından ve heryer yüreğin gibi.bütün sokaklar maviye boyandı ve yırtmadım hiçbir sayfasını yüreğimin,bir yağmur coşkusunda.

bir deniz mavisi ve derinliğinde yaşadım seni. sığ olmadım hiçbir zaman. ne kadar çektimse küreklerimi enginlere, o kadar yordum ve yoğurdum kendimi. sana dair ne varsa alıp götürdüm sandalımın bir köşesinde,sırf yüreklerimiz sığ olmasın diye.şimdi uzağındayım o koskoca mavi ve denizimden. ama biliyorum ki yüreğindeyim.işte sahip olduğum en güzel ''mavi ve derinlikteyim''...


eren ergül
nisan 2009

2 yorum:

Adsız dedi ki...

biliyorum bu duygular gerçegi anlatiyor.
her bir kelimesi yasak bir askin ifadesi.
hayatin ta kendisini.
ama bazen fedakarlik gerekir .
unutmak ,unutulmak gerekir.
seni bu kadar inciten her kimse,inaniyorum ki bunu istiyerek yapmamistir.duygulari bu kadar temiz olan bir insana, istiyerek kiymamistir.
ve sen bu siirde kendi fedakarlikarindan bahsetmissin.burda en buyuk fedakarlik sozde unutmak ama kalpte saklamak.
ne onu nede kendini incitmemek adina.
bu anlamli siirin için tesekurler

Adsız dedi ki...

başarılarının devamını diliyorum..