28 Aralık 2008 Pazar

söndür ışıklarını istanbul uyuyacağım

zaman gözlerinin rengini gösteriyor.
umarsızca uzanan gecenin bir parçasındayım
kulağımda bir türkü:
''gesi bağlarında dolanıyorum''...
ve gözlerinin ardında beni selamlıyor gülüşün.
bazen hasret yakalıyor beni ansızın en hassas yerimden
sanki bir dalın en ince yerinden kırar gibi büküyor belimi.
ama hep dediğimiz gibi:
''yaşamak direnmektir.
direnmek...
bir ömür boyu''.

şimdi herhangi bir yerinde olmak isterdim yaşadığın şehrinin
yüzümde aynı rüzgar
kulağımda aynı fısıltı
ve kavuşmak için atılan aynı adımlar.
adımlar art arda
yavaş ve hızlı.
derken kız kulesi sesleniyor ardından, maviler arasından
haykırıyor sevdasına derinliğinden:
''seviyorum seni'' diyor ''etme gel''...

eğer hissettiysen bir parçasındayım yaşadığın şehrin
yaslayıp başımı göğsüne gözlerimi kapayacağım
ve söndür ışıklarını istanbul
uyuyacağım...


eren ergül
zamansız



yorumlarınızı alttaki yorum kısmına yazabilirsiniz

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yine yakmısın ortalıgı mavim yasamı askı ömrü herseyden negüzelde katmısın içine yüregine eline saglık

mavi dedi ki...

teşekkür ederim nazlı :)
beğenmene sevindim...

Adsız dedi ki...

iki damla gözyaşına koca bı selam..sesıme ses olmuş kalemın yıne..

Adsız dedi ki...

mükemmel cnm etkileyici emeğin için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

yaşamak ve yazmak...
yaşayarak ve yazarak HAYATı anlatan o yüreğe teşekkürler...
yüreğine, kalemine sağlık...!

kaya dedi ki...

deneme yazıların gayet etkili,bu başarılarının devam etmesi dileğiyle...

Adsız dedi ki...

yine döktürmüşsün erenn..bukadarmı güzel ifade edilir ya duygular..harikasın tek kelime..başarıların devamlılığını diliyorum :)))zeliha

Adsız dedi ki...

'söndür ışıklarını istanbul uyuyacağım' güzel söz dayı :)