22 Aralık 2008 Pazartesi

sen

içinden bir parça bir iz bıraktın yüreğime
nedir sessizliğinin ardında duran neden?
belki biliyorum
belki tam tersi.
hiç duymadım,
hangi türkünün tınısına benzer sesin bilmedim
gülümsediğinde neye bürünür bakışların görmedim
anlamaya çalıştım
uğraştım
denemedim değil.
sığındığın kabuk incinmemen için mi?
kabullendiğin ama olmak istemediğin halin,
sığındığın kabuğun altından gösterdiğin yüzün
kızgın olduğun için mi?
biliyorum büründüğün gibi değil yüreğin.
yaralanmışlığın, benliğini yalnız bırakır bazen.
gitmek istersin yol çeker uzak
anlamak,anlaşılmak
bırakır elini usulca üzerinden.
sonra yağmurlar yağar ellerine
avuçlarında bir fidan büyümeye başlar
bir parça cemreye uzanır yüzün
oysa ardında zemheri durur
görmek istersin yaşamadan o yolun sonunu
üzgünüm
cemre ısıtmadan
zemheri vurmadan sırtına
kök salamayacaksın toprağın altına
ama büyüyeceksin
yol alıp gideceksin bir gün
ve bir gün kendinle başbaşa kaldığında
herşeye inat
gülümseyeceksin...


eren ergül
22.12.2008



yorumlarınızı alttaki yorum kısmına yazabilirsiniz

14 yorum:

Adsız dedi ki...

"ve bir gün kendinle başbaşa kaldığında
herşeye inat
gülümseyeceksin..."
ben sewgıye olan tüm bencıllıgımle bu dızelerıne düştüm...
""biliyorum büründüğün gibi değil yüreğin.
yaralanmışlığın, benliğini yalnız bırakır bazen."
Eren yüregine sonsuzluk damlamış ne mutlu bunun tadına warabılene..

mavi dedi ki...

eyvallah esmerce :)
düşünceleriniz benim için çok önemli.destek olduğun için teşekkür ederim :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bayıldım bu şiire.. hüzünlerdirdi beni ama çok güzel..
yüreğine sağlık..

mavi dedi ki...

sen hüzünlenme kardeşim,sen hep gülümse :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

o biraz imkansız be kardeşim:)

mavi dedi ki...

senin için mi imkansız?
!!!
güldürme ve kızdırma beni :) >:(

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kim hep gülümseyebilir ki:)

mavi dedi ki...

ben-sen-o
biz-siz-onlar... her zaman :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

amin inşallah:)
amma velakin gözyaşı Rahmettir:)

Adsız dedi ki...

üzgünüm
cemre ısıtmadan
zemheri vurmadan sırtına
kök salamayacaksın toprağın altına
SÜPERSİN..

Adsız dedi ki...

söyler durursun bir türkü ...belkı biraz ağlamaklı belkı yeni sıyrılmış kabuğundan nağmeler...ya sen ne istersin?ne dilersin geceler boyu...içini kasıp kavursa da feryatların,gözlerini sıkıca kapayıp gerçeği yok etmek istemez misin hiç?yara...senin benim değil...yara hayatın ta kendisinde,ciğerinde,en içinde...Anlama o yüzden bir başkasında kendini hiç,hiç görme o yüzü.....bir dost tavsiyesi sana...yüreğine sağlık eren...

mavi dedi ki...

gerçek...
bu kelimenin anlamı duruşumda saklı ve öylesine yakın ne kadar uzak durmak istesemde.teşekkür ederim ''diyar'',kulağıma küpe :)

Adsız dedi ki...

ne diyebilirim ki sen harikasın gercekten..
çok teşekkürler, gercekten çok değişik hissetirdin kendimi bana:)
(sehne)

Adsız dedi ki...

daldım gittim okurken şiirini kendime gelişim iki damla göz yaşı sayesinde oldu. baya derin dalmışım o güzel duygu dolu yüreğine minnettarım saygılar...