23 Kasım 2008 Pazar

eylül sonu



Günler geçiyor hayatımdan,
Dalından düşen yapraklar misali
Ve her sabah yeni bir gülümsemeyle karşılıyor beni güneş
Yeni bir bahar kokusu gibi…
Sonra bir derin nefes çekiyorum içime
İki adım atsam denize düşecek gibiyim sanki
Sanki bir kuş misali uçar gibi
Ve aniden bir ses gelir kulağıma
Ta uzaklardan,öylesine derinden
Bir ses ki huzur dolar içime
Alır götürür benliğimi uzaklara
Ve emanet eder yüreğimi Eylül Sonu’na…

Eren ERGÜL
27/02/2005

yansımalar'ın ''eylül sonu'' adlı ney ve gitarla birlikte çalınan parçasına yazılmıştır

5 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sonbaharı severim özellikle eylül ayını..


geçen günler hep iyi bitsin ve sana iyi günleri getirsin inşallah..

mavi dedi ki...

benimde en sevdiğim aydır eylül..
hatta kızım olursa adını ''eylül su'' koyacam inşallah...

eylülde başka olur sonbahar.aslında sonbaharda demek istemiyorum.sonun başlangıcı gibi.başka olur bu zamanda deniz.. benden bir parça gibi.kopmak zor ve kış gelsin hiç istemem.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

benimde bi oğlum olcak.belki kızını alırım :P

mavi dedi ki...

ben kızımı vermem sana ayşecim :)

mavi dedi ki...

keşke eylül hiç bitmese...