28 Aralık 2008 Pazar

...

Bir rüzgar esti yüzüme ansızın
Dönüştü bütün tebessümler hüzne
Göz yaşlarım döküldü sokağa sonra
Ve bir kedinin sıcak gölgesinde buldum kendimi,vakit karanlığa çalarken
Ve Ankara yine sessiz,yine zemheri…
Sanki buradaymışsın gibi aradım sokak sokak seni
Ve bir martı kondu yüreğime
Gözlerinde İstanbul’un ışıltısı
Ve ağzında bir sevda kız kulesi loşluğunda
Sonra annemim göz yaşları gelir aklıma
Annemin göz yaşları kadar kutsaldır sana olan sevdam
Ve annemin elleri gibidir ellerin,dokunduğun her şey güzelleşir
Ve saçların düşer aklıma ansızın
Ve gözlerin…
Toprak rengi gibi kocaman gözlerin…
Bakarım
Bakarımda uzun uzun
Söndüremem bu gece ışıklarını İstanbul’un..

Eren Ergül
06.03.2005

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yüreği sağlık,hoş bir şiir olmuş.
hadi ama yeni şiirler bekliyoruz:)

mavi dedi ki...

kardeşim görünmüyorsun hiç ortalıklarda??? yorumun için teşekkür ederim,bu sıralar ben biraz kendime döndüm,ara verdim bazı şeylere.en kısa zamanda inşallah :):)