26 Kasım 2008 Çarşamba

deniz sen oluverdi

bu akşam bütün ışıklarını söndürdüm istanbul'un.
eğildim kız kulesi'nden bir avuç deniz kopardım yüreğine.
çünkü deniz çok şey öğretir adama:
sakinliği
hırçınlığı
sakinken köpürmeyi
hırçınken durulmayı
bulanmayı
aklanmayı
bereketi ve açlığı
enginliği öğretir,sığlaşmayı
anne olmayı bile öğretir,
sanki ayaklarında uyutuyormuşçasına bir sağa bir sola dalgalarıyla

bir avuç deniz kopardım yüreğine
deniz sen oluverdi...

eren ergül
27.11.2006 23:30


yorumlarınızı alttaki yorum kısmına yazabilirsiniz

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

gidiyorum geliyorum bu şiire yorum yazmak istiyorum ama bir türlü içimdekileri ifade edecek kelimeleri tam anlamıyla seçemiyorum..

yüreğine sağlık..

Adsız dedi ki...

deniz = mavi = sonsuzluk......

mavi dedi ki...

mavi = yaşamım
:)

Adsız dedi ki...

ne güzel bir benzetme..gerçekten anlamlı bir şiir..kutlarım tebrikler..

Adsız dedi ki...

bizi birleştiren deniz...

çok güzel,duygulu...sevgiler

Adsız dedi ki...

Bir oğul büyütüyorum hayata.. Adı; DENİZ.. 5,5 yaşında bir can.. tüm dünya çocuklarını sevdiğim gibi oğlumuda çok seviyorum.. bir gün.. evet bir gün mutlaka o büyük günün görkeminde çocuklar özgürce, din, dil, ırk ayrımının olmadığı bir dünyada omuz omuza halaya duracaklar.. bir gün mutlaka..

hep o sevgimle

yüreğine gönlüne sağlık.içimden gelen sonsuz sevgilerimi sunuyorum sana,güzel yürekli insan

Adsız dedi ki...

valla doğruya doğru okunmaya değer şiirler.özellikle deniz sen oluverdi ve üniversiteyi bıraktığında babana yazdığın...

çok güzeller
maşşallah :)

Adsız dedi ki...

çok hoş bir blog..huzur verici..ve oldukça güzel satırlar..yüreğinize sağlık

Adsız dedi ki...

Deniz



Maviliğinde bulurum kendimi

Sabahla başlar,yaşanacakların acemiliği
Sessiz,durgun bekleyişin.

Öğle olunca,
Rehavet çöker içine,
Süzülüp durursun,nazlı nazlı.

İkindi vakti,
Minik dalgalar oluşur bedeninde
Karmaşa, maviliğinde renk bulur.

Güneş senin üzerinden veda ederken gün e
En duygusal andır o vakit,özlem çöker yüreğine...
Karanlık gizler rengini,artık her yer aynı
Kırılırsın,senden gidenlere bin kez...

Gece hırçın,gece çılgın
Çıkmak istersin kabuğundan
Dalgalar vurur olanca gücüyle sahile

Ne mavi kalmıştır artık
Ne de SEN....

Sahra_can


GÜZEL BİR SAYFA HARİKA ŞİİRLER...KUTLUYORUM

mavi dedi ki...

gönüller mavi olsun :)
yüreğine sağlık sahra,çok güzel bir şiir.devamını bekliyorum...